Rezervné koleso

Dnes sa v povinnej výbave auta nemusí nachádzať rezervné koleso v prípade defektu, alebo iného poškodenia pneumatiky. Ak Vám do výbavy dajú rezervné koleso tak je to iba tzv. núdzové rezervné koleso, ktoré na pohľad vypadá úplne inak ako klasický disk či už hliníkový alebo plechový čo máte na aute.

Rezervné koleso je cca o polovicu tenšie ako máte klasický disk s pneumatikou. Tenké dojazdové koleso si môžu akurát tak vychvalovať ženy, ktoré chcú či nechcú si musia defekt vymeniť samé. Váha dojazdového kolesa je podstatne menšia ako váha klasického kolesa.

Kontrola rezervy na aute

Aj tak ženám by najviac vyhovovali RUNFLAT PNEUMATIKY. Pneumatiky RUNFLAT sú schopné pri defekte alebo strate tlaku pokračovať ďalej v jazde bez poškodenia pneumatiky a to vďaka vystuženým bočniciam, ktoré udržia pneumatiku na ráfiku aj pri úplnej strate vzduchu. Naproti tomu ak bežná pneumatika stratí tlak, jednoducho sa pod ťarchou vozidlá zrúti a pneumatika sa ďalšie jazdou zničí. Takéto pneumatiky majú výhodu akurát, že Vám ušetria miesto a nemusíte sa s  nimi babrať pri výmene kolesa ak dostanete defekt. Pneumatika Vám vydrží do najbližšieho pneuservisu samozrejme pri obmedzenej rýchosti.

Sprej na opravu defektu rsp. sada na opravu defektu s kompresorom sa používa ako alternatíva namiesto rezervného kolesa. Automobilky ušetria pri predaji nového auta nemalé peniaze. Radšej Vám tam dajú takýto sprej do auta a vybavené.  Ak dostanete defekt typu že máte rozseknutú pneumatiku tak Vám takýto sprej nepomôže. Ako som minule pozeral v cenníkoch tak tuším rezervné koleso je za príplatok.

Je na každom akou alternatívou sa vyberie ak v budúcnosti bude mat problém s pneumatikou……

 

Zdieľaj článok:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Časový limit je vyčerpaný. Znova načítajte kód CAPTCHA.

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.