Výmena ramien a čapov nápravy po náraze na obrubník

Po náraze na obrubník sa podarilo ohnúť pravé rameno a tyčku stabilizátora uchytenú o rameno. Auto vykazovalo už pri jazde, že nie je s nápravou niečo v poriadku a začali by sa markantne drať pneumatiky. Jedná sa o auto VW polo 1998. Geometria sa samozrejme neoplatila robiť skôr, ako bude vymenené poškodené rameno a ohnutá tyčka stabilizátora.

 

 

 

 

 

 

Vzhľadom na vek auta sa vymenili komplet ramená, čapy a tyčky stabilizátora.

 

 

 

 

 

Ako prvé som nastriekal povoľovač na všetky skrutkové spoje, aby som predišiel prípadným problémom s odťahovaním resp. povoľovaním skrutiek. Po pôsobení cca 10 minút som začal povoľovať skrutky.

Každý jeden mi išiel bezproblémovo povoliť

 

 

 

 

 

 

Poškodená tyčka po  stiahnutí zo stablilizátora.

 

 

 

 

 

 

Montáž nových ramien a príslušenstva prebehla bezproblémov. Auto samozrejme po montáži ťahá na jednu stranu a to je príznak zlej geometrie kolies. Po každej úprave podvozka treba navštíviť servis, kde vykonávajú geometriu kolies.

Zdieľaj článok:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Časový limit je vyčerpaný. Znova načítajte kód CAPTCHA.

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.