S autom som mal ale 4 mesiace problém, nejako som tomu nevenoval pozornosť, ale postupom času sa to zhoršovalo. Pri ranom štartovaní mi z ničoho nič zhasínal motor na voľnobehu, koľkokrát nešiel ani natočiť. Nebolo počuť žiadne zvuky. Robilo to sporadicky. V posledných štádiach mi pri štartovaní blikala aj prístrojová doska. Pripadalo mi to jak pokazený vianočný stromček 🙂 Najprv som dával vinu batérii. Mala 6 mesiacov, ale v dnešnej dobe je všetko možné.
Auto som nechal dlhšie stáť a voltmetrom som meral napätie na baterii ktoré ukazovalo po 5 hodinách stánia cca 12,5V, takže batéria vypadala byť OK. Pre istotu som batériu ale nabil, aby som ju vylúčil na 100%. Po osadení autobatérie do auta, motor chytil bez problémov. Tak som ho zase zhasol a skúsil naštartovať znova, no a od nervov ma skoro porazilo zase to spravilo. Myslel som že mám problém vyriešený, ale čo už ideme ďalej. Skontroloval som všetky poistky a prešiel všetky káble v motore či tam není niekde studený spoj. Pardon ani som nespomenul jedná sa o auto Škoda Fábia 2000 ročník vraj sú to najhoršie ročníky. Na internete som sa dočítal o problémoch s káblovým zväzkom pod batériou. Vraj to tam je od výroby zle spravené a udržiava sa tam voda. Tak som ho teda rozmotal a kontroloval som jednotlivé káble a nenašiel som žiadne zhnité, ako popisovali na internete.