Vznetový motor 1,9 l TDI so systémom vstrekovania čerpadlo-tryska

Základom pre vznetový motor 1,9 l TDI so systémom čerpadlo-tryska je motor 1,9 l TDI so vstrekovacím rozdeľovacím čerpadlom.
Hlavný rozdiel oproti východziemu motoru je v spôsobe vstrekovania.
Povieme si funkcií tohto systému.

Systém vstrekovania čerpadlo-tryska má oproti vstrekovaniu pomocou vstrekovacieho rozdeľovacieho

1.9 Tdi

čerpadla nasledujúce prednosti a to:

 

 -menej častíc vzniknutých spaľovaním

 -menší obsah škodlivých látok vo výfukových plynoch

 -menšia spotreba paliva

 -vysoká účinnosť

 

Tieto vlastnosti boli dosiahnuté týmito prednosťami :

-vysokým vstrekovacím tlakom max. 205 MPa (2050 bar)

 -presnou reguláciou procesu vstrekovania

 -použitím predvstreku

 

Zdieľaj článok:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Časový limit je vyčerpaný. Znova načítajte kód CAPTCHA.

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.