Pri ceste do práce som cítil úbytok výkonu na mojom aute s motorom 1.9 TDI PD BLS. Pri prudkej akcelerácii mi auto spadlo do núdzového režimu a začala blikať kontrolka žhavenia. Auto išlo na 50 percent výkonu.
Keď som motor zhasol a opätovne naštartoval tak prestala blikať kontrolka žhavenia a bolo všetko v poriadku. Po prejdení par metrov a prudkej akcelerácii som počul od motora syčivé zvuky, ktoré sa prenášali akoby do interiéru. motor zase spadol do núdzového režimu.
Diagnostika mi hlásila dve chyby :
008825 – Leak in Air Intake System
000257 – Mass Air Flow Sensor (G70)
Skontroloval som váhu vzduchu cez diagnostiku a zdala sa byť v poriadku. Zameral som sa na netesnosť sania. Auto som dal nad jamu a po naštartovaní a pridávaní plynu bolo všetko jasné bola prasknutá tlaková hadica na výstupe z Turba 3c0145828c.