Vynútená regenerácia DPF pomocou diagnostiky

Vynútená regenerácia DPF

na motore TDI PD pomocou diagnostiky.

 

– zapnute zapalovanie, nastartovany motor
– teplota chladiacej zmesi viac ako 50 stupnov celzia
– zanesenie filtra menej ako ista hranicna hodnota 60 gr
– zapnute velke spotrebice energie (svetla, vyhrievanie sedadiel, klimatizacia, vyhrievanie okien predneho aj zadneho) – toto je z dovodu zataze na alternator ktory nasledne mechanicky prenasa zataz na motor.

– rychlost vozu medzi 30 az 60km/h
– otacky medzi 1500 az 2500
– trvanie zhruba 15 az 20 minut
– teplota vyfukovych plynov nad 700 stupnov celzia

postup :

vyberies si riadiacu jednotku 01 Engine, tam funkciu 11 Coding II, napises kod 21295, zobrazis si skupiny 070 a 075, stlacis GO.

skupina 070, prvy stlpec : 1 na konci znamena normalnu regeneraciu, jednicka NA DRUHOM MIESTE SPRAVA znamena vynutenu regeneraciu

skupina 070, treti stlpec : pocitadlo / casovac regeneracie

skupina 075, prvy stlpec je teplota vyfukovych plynov pred turboduchadlom

skupina 075, druhy stlpec je teplota vyfukovych plynov pred DPF

skupina 075, stlpec tri je zanesenie filtra od poslednej regenerácie.

skupina 075, posledny stlpec vpravo je teplota vyfukovych plynov za DPF

 

 

Zdieľaj článok:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Časový limit je vyčerpaný. Znova načítajte kód CAPTCHA.

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.