Na videu môžete vidieť ako prebieha vynútená regenerácia DPF na motore TDI PD. Teplota spalín za turbom dosahuje aj cez 800°C !!!
Čo znamenajú jednotlivé kanály tak sú popísané tu:
https://www.tdipower.sk/2013/05/06/vynutena-regeneracia-dpf-pomocou-diagnostiky/
Akurát dnes som to vymazával na Š O Scout 2.0 tdi 103kw 4×4 je potrebné asi dodať ,že je fajn to robiť za pochodu kde vodič pôjde v 4-5 rych stupni na otačkach cca 1500 – 2500 od 15-20 min a druhý bude ťukať do pc. keď prebehne skupina 070 a 075 kontrolky same zhasnú … 070 je žhavenie a 075 je dpfko treba udržiavať teplotu spalín okolo 700`C.Ak to tam je vo videou spomenute čo som písal sry za spam len som si to v rychlosti preklikal nekukal som ho.