Sledoval som na mojom aute občasné padanie ručičky, ktorá ukazuje stav hladiny paliva v nádrži. Najprv som si myslel, že mám deravú nádrž a zastavil som pri najbližšiom odpočívadle a išiel všetko skontrolovať či mi niečo netečie z nádrže. Nič netieklo a ručička bola sále spadnutá.
Rozhodol som sa ísť na pumpu a dotankovať pre istotu palivo. No ale z trištvrte nádrže som dotankoval len 7L a bola opäť plná. Naštartoval som auto a ručička zase vystrelila na miesto na akom má byť. Po čase zase spadla takže som začal bádať na internete čo by to mohlo byť. Narazil som na informácie typu poškodený plavák a tak podobne. Zašiel som na diagnostiku do servisu a vôbec nevypisovalo žiadnu chybu. Bol som z toho sklamaný, vždy som bral autodiagnostiku ako jediné riešenie. Vždy keď som sa bavil o autách a niekto niečo hovoril o diagnostike tak som to bral ako alfa omegu, ktorá zistí všetko a pomôže vyriešiť závady na aute. No nebolo tomu tak takže začalo sa pátrať ďalej. Zveril som auto jednému odborníkovi na odporučenie kamarata. Auto tam mal chalan týždeň a vraj mal čas iba skontrolovať palivové čerpadlo, ktoré samozrejme bolo v poriadku, ale závada padajúcej ručičky stále pretrvávala. Mal tam moc roboty tak auto som mu tam nechal aj ďalší týždeň, nepotreboval som ho nejako súrne tak nech sa na to v klude pozrie. V polovici budúceho týždňa mi vola že si s tým nevie pohnúť, vraj nech ešte vydržím príde k nemu nejaký kamoš odborník na tieto elektrické časti. Takže zase prišlo na rad čakanie.
V priebehu ďalšieho týždna mi volá že „Opravene“. Tak som išiel po auto a pýtal som sa čo vlastne tomu bolo. Museli potiahnuť nové ukostrenie od palivového čerpadla rsp. od snímača plaváku. Pôvodné ukostrenie bolo po trase zrejme niekde poškodené. Za robotu si zobral 40 euro a za materiál nejakých 20 euro.
Roni