Po náraze na obrubník sa podarilo ohnúť pravé rameno a tyčku stabilizátora uchytenú o rameno. Auto vykazovalo už pri jazde, že nie je s nápravou niečo v poriadku a začali by sa markantne drať pneumatiky. Jedná sa o auto VW polo 1998. Geometria sa samozrejme neoplatila robiť skôr, ako bude vymenené poškodené rameno a ohnutá tyčka stabilizátora.
Vzhľadom na vek auta sa vymenili komplet ramená, čapy a tyčky stabilizátora.
Ako prvé som nastriekal povoľovač na všetky skrutkové spoje, aby som predišiel prípadným problémom s odťahovaním resp. povoľovaním skrutiek. Po pôsobení cca 10 minút som začal povoľovať skrutky.
Každý jeden mi išiel bezproblémovo povoliť
Poškodená tyčka po stiahnutí zo stablilizátora.
Montáž nových ramien a príslušenstva prebehla bezproblémov. Auto samozrejme po montáži ťahá na jednu stranu a to je príznak zlej geometrie kolies. Po každej úprave podvozka treba navštíviť servis, kde vykonávajú geometriu kolies.