Pokazený zámok na autách VW a SEAT v ročníkoch od 1995 – 2000 nie je žiadna tajnosť. Je to choroba týchto aut a stretnete sa s ňou bohužiaľ veľmi často. Sám mám auto VW Polo Classic 1998 a poškodené zámky.
Dočítal som sa o opravných sadách za 5 euro sám som si ju kúpil a vytešoval sa ako som ušetril , za 4 mesiace bol excenter zámku opäť zlomený. Už keď mi prišla sada v krabičke tak bolo vidieť, že ide o nekvalitný výrobok. Za opravnú sadu v original servise chceli cca 29 euro. Bolo mi to ľúto tak som dal ešte šancu opravnej sade zo španielska. Vyzerá presne ako originál.
Takto vyzerá sada, ktorá sa najviac podobá originálu. Musel som len jemne zraziť hrany na tom prvku ktorý ide nasadiť na vložku zámku.
- Demontujeme šrób, ktorý nám drží telo kľučky.
2. Kľučku potiahneme smerom dopredu aby sme odaretovali mechanizmus ovládania dverí
3. Kľučku vytiahneme smerom von ako je na obrázku a uvidíme hneď naše poškodenie a dôvod nefungujúceho zámku.
4. Demontáž jednotlivých prvkov Vám nebudem popisovať je to snáď jasné, keď to zbadáte. Na obrázku vidíme zlomený starý excenter a aj poškodený ten prvok s výstupkami.
5. Maximálne sa môžete potrápiť ešte s vystredením pružiny :). Po zložení nového excentra treba premazať prvky ktoré sme namontovali. Ja som nemal nič poruke iba tento sprej ako na obrázku. Najlepšia by bola nejaká vazelína. Ale čo garáž dala to tam išlo 🙂