Škrtiaca klapka Fabia TSI

Dobrý deň, mňa potrápila škrtiaca klapka na našom aute Škoda Fábia 1.2TSI. Problémy začali mojej žene a to prvým rozsvietením oranžovej kontrolky elektroniky motora  na prístrojovej doske. Išla s tým do autorizovaného servisu aby sa pozreli čo to môže byť, podotýkam auto malo sotva 4 mesiace a 1500 km.

Na diagnostike im vyhodilo neznámu chybu, vymazali ju a všetko sa zdalo byť v poriadku. Manželka šla na druhý deň na nákupy, auto jej z ničoho nič začalo pridávať otáčky na cca 3500 ot/min. Otáčky vôbec neklesali vypla motor a potom som už iniciatívu prevzal ja. Za auto sme dali 12 000 € tak som to chcel urgentne riešiť. Návštevu servisu som už s autom absolvoval ja, bohužiaľ na odtahovke, auto totiž prestalo reagovať na plynový pedál. Na prístrojovej doske svietila opäť zase kontrolka motora.

 

foto ilustračné

. Auto si nechali v servise.Na druhý deň mi volali, že je problém so škrtiacou klapkou, ktorú následne objednali novú. Po prevzatí auta bolo všetko v norme, motor si priadol konečne ako pred tým keď sme ho brali zo salónu. No radosť netrvala dlho, po príchode domov zase začali kolísať otáčky motora. Už som bol otrávený z toho úžasného TSI. Nebavilo ma brať si stále dovolenku kvôli autu, ale dal som mu ešte šancu. V autorizovanom servise boli veľmi ochotní a snažili sa nám vyjsť v ústrety. Nevedeli totiž naladiť tu novú škrtiacu klapku. Museli volať niekde do Škodovky, aby im pomohli v riešení. Nakoniec pomohlo nastavenie škrtiacej klapky iným programom a to priamo zo Škodovky. Odvtedy neboli s otáčkami motora vôbec žiadne problémy.

TeO

Zdieľaj článok:
admin

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Časový limit je vyčerpaný. Znova načítajte kód CAPTCHA.

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.