Vypnutie DPF

Vypnutie DPF-FAP

Máte problémy s filtrom pevných častíc? Pokiaľ sa na prístrojovej doske zobrazujú hlášky typu: Emisie – do Dielne a niektoré chyby ohľadom tlakovej diferencie, tak tieto  systémové chyby automobil vyhodnotí a prejde do núdzového režimu. S touto problematikou Vám  dokážu  niektoré firmy pomôcť, keď už nepomáha normálna regenerácia….

Zákrok sa skladá z dvoch časti:

1. Mechanické odstránenie Filtra.

Spočíva v demontáži filtra pevných častíc. Po demontovaní sa filter rozreže, vyčistí, následne zavarí a namontuje sa naspäť.

Demontáž prebieha na rôznych autách inak. Napr. pri demontáži DPF z motora 1.9 TDI PD a 2.0 TDI PD sa musí povoliť nápravnica a demontovať poloos. Je to robota naviac a platí sa samozrejme aj viac peňazí za tento úkon. Tieto motory majú DPF hneď za turbom. Preto to býva väčšinou problém.

Autá ktoré majú DPF/FAP ďalej od motora(od turba) môže  byť filter demontovaný aj za menej, ako 40min podľa skúsenosti mechanika. Niektorý šikovný domáci majstri si to môžu spraviť aj sami.

2. Softwerová deaktivácia v riadiacej jednotke motora.

V tomto úkone sa upravuje a optimalizuje software v riadiacej jednotke motora.

 

(POZOR je to nelegálna úprava a technický zásah do vozidla)

V niektorých krajinách by Vás mohli časom pokutovať a odobrať technický preukaz.

Zdieľaj článok:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Časový limit je vyčerpaný. Znova načítajte kód CAPTCHA.

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.